Gabriella skrev:
Min dag gjords nog av både körningen å Bongo, tro dä eller ej, men jag nämner inte varför, utifall inte alla va mä på noterna
Dagens roligaste
Jag kan inte vara mer än grymt nöjd
Skönt mys med alla härliga HPC:are kvällen innan och sen bara ut och äga åsen !
Hoppas någon kan posta bra bilder på hur det såg ut på Åsen, såg riktigt fett ut med alla bilarna kryddat med flaggor och allt.
Hade grymt kul och rexen var sjukt kul att köra ! Glömde tyvärr muttrar till min stol... Såg att jag hade skrapsår på ryggen idag, fick bla ta delar av esset med ena armen runt passagerarstolen för stöd...
Men det var såååå sjukt kul, crx är grymt kul att köra ! Helt okej känsla i bilen nu och riktigt utvecklande körning. Fick bra träning och bättre häng på hur man kan använda bromsen till att få röven på rexen att rotera bättre i kurvorna
Men jag är riktigt sugen på att skaffa en diff, är nog inte helt fel tror jag !
Måste också få tacka vår käre HPC medlem Danhjul för den trevliga turen i Evon
Så skönt med lite ost och riktigt intressant hur man kan attackera med 4WD
Jag tog nästan inga bilder alls, filmade lite när jag satt flaggvakt. Tyvärr blev det ingen mer film från dagen. Blev mest en stilstudie på Semir och hans coola bil !
Postar dom få bilder jag har, såg dåligt ut med folk som fotade och filmade.... Men såg en kille som fotade typ allt, skriv här om ni hittar något.
/Jocke