Här lägger vi upp bilder & filmer, dock EJ eftersnack!
Blitzwing
Inlägg: 1756 Blev medlem: 1 juli 2009, 23:10
Bil: FK7 1,5T Sport plus
Namn: Robin Persson
Ort: Finspång
Has thanked: 69 times
Been thanked: 53 times
19 februari 2013, 16:28
Jag har planer för just en sådan till nästa vinter
Man får ta lite i taget
Och det ska bli jävligt kul att se din bil live Scotte!
Robin Persson |
M Scotte
Inlägg: 7998 Blev medlem: 26 juli 2004, 12:30
Namn: Martin Scotte
Ort: Vellinge
Has thanked: 4 times
Been thanked: 36 times
Kontakt:
19 februari 2013, 16:44
Bli inte besviken, den är inte mycket att se, minimalt med balla saker.TE37:or, en kolfibervinge, och ett Tanabe-system är det som är ballt, annars finns det inget på utsidan att hetsa upp sig för. Bra skick absolut för en bil med 21 år och 30 000mil på mätaren men det är i princip allt.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
Mordiiax
Inlägg: 4014 Blev medlem: 5 augusti 2005, 11:28
Bil: Civic -15
Namn: Johan Mähler
Ort: Sundsvall
Has thanked: 4 times
Been thanked: 30 times
Kontakt:
19 februari 2013, 20:46
Jag skiter i bilen, jag vill se Scotte den 5e maj!
Honda Civic Tourer -15
Tidigare Honda: Civicar, CRX, CTR, CR-V, S2000 & Accorder.
HPC IRC CREW
{BÅGEN}
Inlägg: 4329 Blev medlem: 17 april 2006, 10:38
Bil: Civic Ed / Civic Hybrid
Namn: Mattias Bågenholm
Ort: Göteborg
Has thanked: 7 times
Been thanked: 30 times
19 februari 2013, 21:53
Jag vill se dig Johan den 5e maj.
*Medlems ansvarig*
*Kassör*
Mattias Bågenholm
0707-300215
Bilar
Civic ED Turbo "Kanjo" -91
VW Multivan
VW ID3
Har ni några frågor ang ert medlemsskap i HPC så skicka ett PM till mig.
SoldR
Inlägg: 1255 Blev medlem: 20 oktober 2007, 01:05
Bil: 997 Turbo "RS"
Namn: Reazhwan Saleh
Ort: Borås
Has thanked: 12 times
Been thanked: 3 times
19 februari 2013, 21:58
{BÅGEN} skrev: Jag vill se dig Johan den 5e maj.
+1
Kör:
S2000 01
CR-V 1.5T -19 Executive Areo pack
Kört:
Accord Tourer 2.4 09 Exe
Civic Fk2 06
Jazz 05
Civic 96
Insight 10
FR-V 05
Civic ESi 92
CR-V 07:a
Civic VTi MB6 97
Accord k24 03
Prelude 93
Civic 92
Civic VTi EG9 92 Första Hondan
Bullet---
Inlägg: 2540 Blev medlem: 23 augusti 2010, 09:22
Bil: Honda Civic EG K20
Namn: Andre´ Seppä Fritz
Ort: Malmö
19 februari 2013, 22:13
NOW KISS!
*Regionsombud Syd*
Andre´ Seppä Fritz
M Scotte
Inlägg: 7998 Blev medlem: 26 juli 2004, 12:30
Namn: Martin Scotte
Ort: Vellinge
Has thanked: 4 times
Been thanked: 36 times
Kontakt:
19 februari 2013, 23:44
Mordiiax skrev: Jag skiter i bilen, jag vill se Scotte den 5e maj!
Vadå se, jag är inget föremål på ett museum. Man får lov att röra också.
Edit: jag kräver nog vid närmare eftertanke att man hellre rör än tittar, se mig lite som ett gloryhole utan skiljevägg.
Martin Scotte
Isuzu D-Max 2021
S2000 -01
Jazz -17
Civic -92
Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
1.22.44 SuperStage(MScotte)
1.26.03 SuperStage(Gullabo)
DRFT_
Inlägg: 218 Blev medlem: 6 mars 2012, 19:10
Bil: Honda S2000
Namn: Henrik Bernhardsson
Ort: Helsingborg
20 februari 2013, 17:51
Seeker V2 vinge, antar att jag är först i Sverige med denna? Justerbart kolfiberblad också.
Ursäkta den dåliga mobilbilden..
Henrik Bernhardsson
Integra Type-R DC2 -98
Acura RSX -05
S2000 -05
Civic EK4 E85 -00
Founder of
HH|Photo
Mibbe
Inlägg: 634 Blev medlem: 25 juli 2004, 21:57
Bil: Civic VT
Namn: Henrik Mårdh
Ort: Göteborg
20 februari 2013, 20:18
Grymt Henrik!
Henrik Mårdh #248
Göteborg
Civic VT-91 *renovering pågår*
Civic EK4 -00 *såld*
SAAB 9-5 2.3T kombi -01 *Familjepulkan**såld*
Civic 1.8 Sport -11 *Nya familjepulkan*
Tack till
SCRAM
EMP
Inlägg: 1000 Blev medlem: 21 juni 2011, 18:27
Bil: Honda
Namn: Gustav eBay Karlsson
Ort: Ulricehamn
21 februari 2013, 16:42
Förutom ny oem toppackning så blev det:
För bättre vevhsuvent.
Fetare ic.
Samt!
Tur det är lön på fredag.
Nu.
¤S2000! -04
¤Accord Executive K24 -04
Då.
#Civic VTI EG9 Turbo -92
#Civic VTI MC2 Brukkuk -98
#Civic VTI MB6 B20VTEC 2 b! -98
#Civic Type R EP3 -05
0706855663
{BÅGEN}
Inlägg: 4329 Blev medlem: 17 april 2006, 10:38
Bil: Civic Ed / Civic Hybrid
Namn: Mattias Bågenholm
Ort: Göteborg
Has thanked: 7 times
Been thanked: 30 times
21 februari 2013, 17:36
Grymma prylar Gustav.
Du kommer till Mantorp den 5 maj eller?
*Medlems ansvarig*
*Kassör*
Mattias Bågenholm
0707-300215
Bilar
Civic ED Turbo "Kanjo" -91
VW Multivan
VW ID3
Har ni några frågor ang ert medlemsskap i HPC så skicka ett PM till mig.
EMP
Inlägg: 1000 Blev medlem: 21 juni 2011, 18:27
Bil: Honda
Namn: Gustav eBay Karlsson
Ort: Ulricehamn
21 februari 2013, 19:46
Är bilen körklar kommer jag! Men det ska nog gå, bara alla grejer hittar hem. :p
Nu.
¤S2000! -04
¤Accord Executive K24 -04
Då.
#Civic VTI EG9 Turbo -92
#Civic VTI MC2 Brukkuk -98
#Civic VTI MB6 B20VTEC 2 b! -98
#Civic Type R EP3 -05
0706855663
Andreas79
Inlägg: 2446 Blev medlem: 25 juli 2004, 00:47
Bil: Honda Accord Coupé V6 3.0
Namn: Andreas Jönsson
Ort: Ystad
22 februari 2013, 10:44
www.FotografAndreas.se
^ Foto från bilträffar ©Andreas Jönsson
Medlem i Hondaklubben #909 简体中文版
E-post: info@fotografandreas.se | Mobil: 0708 - 76 17 44
oskar
Inlägg: 2839 Blev medlem: 28 april 2004, 01:22
Bil: Crx 1.6i-VT på Steroider
Namn: Oskar Johansson
Ort: Romelanda (Kungälv)
Has thanked: 132 times
Been thanked: 52 times
26 februari 2013, 21:18
Hämtas på fredag.
Oskar Johansson
Vice ordförande Hondaklubben
*0733-124451*
Honda Accord Type R 2002
CRX 1.6-i VT 1991
Civic 1.8i 1989
Hondaklubben Kungälv medlem #936
0733-124451
Kinnekulle 1:02:73
Gelleråsen 1:21:38
Anderstorp 2:01:xx snigelfart jag vet....
{BÅGEN}
Inlägg: 4329 Blev medlem: 17 april 2006, 10:38
Bil: Civic Ed / Civic Hybrid
Namn: Mattias Bågenholm
Ort: Göteborg
Has thanked: 7 times
Been thanked: 30 times
26 februari 2013, 21:21
Kul att du bestämde dig oskar..
Jag tror de kommer att bli mycket bra...
*Medlems ansvarig*
*Kassör*
Mattias Bågenholm
0707-300215
Bilar
Civic ED Turbo "Kanjo" -91
VW Multivan
VW ID3
Har ni några frågor ang ert medlemsskap i HPC så skicka ett PM till mig.
Mibbe
Inlägg: 634 Blev medlem: 25 juli 2004, 21:57
Bil: Civic VT
Namn: Henrik Mårdh
Ort: Göteborg
27 februari 2013, 07:45
Vad ska du ha den till Oskar? Du håller väl på att sälja VTn?
Henrik Mårdh #248
Göteborg
Civic VT-91 *renovering pågår*
Civic EK4 -00 *såld*
SAAB 9-5 2.3T kombi -01 *Familjepulkan**såld*
Civic 1.8 Sport -11 *Nya familjepulkan*
Tack till
SCRAM
anno
Inlägg: 4041 Blev medlem: 28 juni 2009, 13:41
Namn: Andreas Norberg
Ort: Malmö
Has thanked: 10 times
Been thanked: 10 times
27 februari 2013, 07:51
Andreas79 skrev:
Redan stenskott eller för att ha i handsfacket när olyckan är framme?
Honda Insight ZE1 K20A2 2000
Honda Civic Tourer FK3 N16A1 2015
Honda Accord CB7 F22A3 1991
Mini Cooper SE F56 2024
oskar
Inlägg: 2839 Blev medlem: 28 april 2004, 01:22
Bil: Crx 1.6i-VT på Steroider
Namn: Oskar Johansson
Ort: Romelanda (Kungälv)
Has thanked: 132 times
Been thanked: 52 times
27 februari 2013, 07:55
Nä den stannar kvar.
Oskar Johansson
Vice ordförande Hondaklubben
*0733-124451*
Honda Accord Type R 2002
CRX 1.6-i VT 1991
Civic 1.8i 1989
Hondaklubben Kungälv medlem #936
0733-124451
Kinnekulle 1:02:73
Gelleråsen 1:21:38
Anderstorp 2:01:xx snigelfart jag vet....
anno
Inlägg: 4041 Blev medlem: 28 juni 2009, 13:41
Namn: Andreas Norberg
Ort: Malmö
Has thanked: 10 times
Been thanked: 10 times
27 februari 2013, 08:03
oskar skrev: Nä den stannar kvar.
Det gör du rätt i! Ska jag ta bort annonsen?
Honda Insight ZE1 K20A2 2000
Honda Civic Tourer FK3 N16A1 2015
Honda Accord CB7 F22A3 1991
Mini Cooper SE F56 2024
oskar
Inlägg: 2839 Blev medlem: 28 april 2004, 01:22
Bil: Crx 1.6i-VT på Steroider
Namn: Oskar Johansson
Ort: Romelanda (Kungälv)
Has thanked: 132 times
Been thanked: 52 times
27 februari 2013, 17:12
Fan va velig man är.
Ta bort den.
Kommer ångra mig om jag säljer, finns inga VTs i bra skick sen när man vill ha en.
I år ska det bli åka av, frugan är ledig Juni-Sept så jag har inget att skylla på.
Oskar Johansson
Vice ordförande Hondaklubben
*0733-124451*
Honda Accord Type R 2002
CRX 1.6-i VT 1991
Civic 1.8i 1989
Hondaklubben Kungälv medlem #936
0733-124451
Kinnekulle 1:02:73
Gelleråsen 1:21:38
Anderstorp 2:01:xx snigelfart jag vet....
Tdracing
Inlägg: 12 Blev medlem: 22 februari 2013, 00:24
Bil: Civic type r 2008
Namn: Cenny Engberg
27 februari 2013, 23:11
Nytt denna vecka.
1st civic type r 2007
Nya 18" dubb däck (kan ju inte åka på 16")
Kn filter
Folistec broms oks färg
Mtec slitsade och borrade skivor med belägg runt om.
Dls 6,5" kit fram
Mds fanatiker talare till bak.
20 m asfalts matta
Led lampor
Har nog glömt en del dock :p nu blir de o jobba ett år eller två
Webshop.tdracing.se
Xchai
Inlägg: 1633 Blev medlem: 25 juli 2004, 10:02
Bil: Crx vt 32psi
Namn: Wanchai Kampha Gustafsson
Ort: Borlänge/Vallentuna/Västerås
28 februari 2013, 18:37
fick blir en ny
Tack till
XLR8Performance
Jane @ Queen of tools
PPF
Tunnis aka Glad
Simon,mm
Peter_1976
Inlägg: 113 Blev medlem: 18 januari 2006, 22:48
Bil: Honda Civic 2.0 GL (FD2)
Namn: Peter Sköld
Ort: Marieholm
28 februari 2013, 20:37
DRFT_ skrev: Seeker V2 vinge, antar att jag är först i Sverige med denna? Justerbart kolfiberblad också.
Ursäkta den dåliga mobilbilden..
Grymt. Kul, inte många som lägger ner pengar på sånna här exlusiva delar till Hondor.
Peter Sköld, Lund
Honda Civic FD2 -07
http://www.garaget.org/?car=198809
Alex_s
Inlägg: 573 Blev medlem: 24 januari 2012, 22:22
Namn: Alexander Sjögren
Ort: Helsingborg
1 mars 2013, 15:24
Fick bli lite nytt till växeltjofräset!
B&M dualbend shifter och min Golden eagle knopp =D Tackar Welen xlr8 för en snabb och smidig affär!
Nu ska man nog kunna kamikaze växla
_________
Alexander Sjögren
0736436114
"Old hondas never die, they just get faster"
Koffe89
Inlägg: 271 Blev medlem: 31 januari 2011, 02:29
Namn: Kristoffer Fredriksson
Ort: Hällabäck
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time
1 mars 2013, 16:04
orange positionsljus, nya drivaxlar, frontläpp som dock är fel
generator, crx 89ans vinge.
Honda CRX Vtec - 90
Honda Civic Aerodeck -00
Honda Civic MB6 VTi -97
Volvo 740 GLT 16v -88
turbobulten
Inlägg: 1351 Blev medlem: 19 juni 2011, 19:24
Bil: EP3
Namn: Sebastian "Basse" Forssman
Ort: Stockholm
Has thanked: 3 times
1 mars 2013, 23:03
Inhandlade mugen pedaler
Nu i efterhand har jag kommit på att det inte är dessa jag vill ha. Jag vill ha något i stil med de som satt som standard på DC5. Dessa ser mycket bättre ut.
Vart kan man få tag i såna till ep3, har sett folk som har liknande som DC5. Känns som om ebay "mugen" pedalerna går åt rätt fort.
Sen blev det nya skivor bak, belägg bak, bakrutetorkare, bromsoksfärg från foliatec.
moggesthlm
Inlägg: 876 Blev medlem: 25 juli 2004, 16:08
Ort: Sollentuna, Stockholm
Been thanked: 6 times
4 mars 2013, 12:39
Nya framlampor till kombin
//Morgan Blom, Stockholm
Kör:
Honda Civic 1.5 Sedan -88
Honda Civic 1.6i 16v K20 swap -89
Honda Legend 3.5 -97
Honda Integra Type - R -99
Honda Accord V6 Hybrid - 07
Honda Civic Tourer -14
Vinne
Inlägg: 230 Blev medlem: 14 juli 2011, 09:26
Bil: Honda Jazz 2013
Namn: Vinne
Ort: Malmö
14 mars 2013, 08:03
Fick för mig att drapera bilen med lite kolfiber. Såhär blev det
Vincent "Vinne" Ekelund
Har kört:
Honda Civic Type R EP3 2005
Honda Civic Type R FN2 2009
Kör:
Honda Jazz 2013