Man kan spekulera massor, faktumet kvarstår dock, vill dom bli snabbast fwd på ringen krävs det minimum krav, att ha under 230hkr är inte aktuellt oavsätt om dom gör världens bästa chassi.
Det kommer det inte att kunna byggas superlätt pga säkerhetskäl och regulationer/krav och produktion/pris, mao så måste dom ha ytterligare effekt ur maskin sen har vi prissättningen med, finns mycket kompetent konkurans och Honda måste konkurera, i dagsläget har inte Honda någon speciel status så att folk lägger en massa mer pengar pga att det är just en Honda, som exempel är Appel perfekt.
Sjukt intressant å se vad slutprodukten blir, och ja hoppas att dom även kommer med den i "äkta" type R utförande, utan massa ljudisolering, tunnare rutor och en hård setup med mera. Abs och styrservo bör vara det ända som finns på den
Jag kanske kan sträcka mig till AC som tillval

sen om dom bara gör 200bilar i detta utförande skiter jag i men det hade varit kul att få nått hardcore från fabriken, champwhite med lite godis på är för mig bara ett sett att tjäna in extra korvslantar, knappast något "racing is in our blood" statement =)
Spännande spännande <3