Har en komplett EP3:a som säljes i delar. Är högerstyrd så vissa delar(främst inredningsdetaljer) passar inte.Men det mesta är likadant.
Är en Facelift 04:a utan Xenon. Så frontspoilen saknas de fula strålkastarspolarna!
vill du ha en cleanare bil så finns vänsterdörrhandtag utan nyckelhål och om man vill slippa den fula "Door LOCK"knappen på insidan av dörren så finns den plastbiten helt utan knapp oxå.
Har du en 02:a eller 03:a så är detta ett tillfälle att uppdatera till Facelift(förutom framlysen som har fel ljusbild). Tex Har Faceliften extra ljudisolering i bakre hjulhusen. Rött tyg i dörrsidor och stolar, annan fronstpoiler och grill, andra baklysen mm.
Bilen har i princip inga stenskott, så fronten är fin, alla emblem är fräscha, huven är fin osv.
Bilen är helt orginal så avgas, grenrör, katalysator osv finns för den som behöver.
Bilen är körbar (har kört 250mil med den). Den är tight, tyst och fin, så alla leder,bussningar, stötdämpare, bromsar osv är i bra skick.
Vinterdäck på 16-alufälgar finns, Somarfälgar o däck finns, dock kantskrapade.
Pris från 50kr beroende på del.
Honda Civic Type R EP3 säljes i delar *Komplett bil*
Kategoriregler
MVH Styrelsen
- Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
- Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
- "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud. - Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
- Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.
MVH Styrelsen
-
honda_fidde
- Bil: honda civic type r FK2
- Namn: Fredrik Ivarsson
- Been thanked: 1 time
Jag kan vara intresserad utan fronten
hur är skicket på de? Och motorhuven isåfall 
Mvh
Mvh
-
honda_fidde
- Bil: honda civic type r FK2
- Namn: Fredrik Ivarsson
Finns de möjligheter till bättre bilder på hur skicket är?
- {BÅGEN}

- Bil: Civic Ed / Civic Hybrid
- Namn: Mattias Bågenholm
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 30 times
I Västerås finns bilen.
*Medlems ansvarig*
*Kassör*
Mattias Bågenholm
0707-300215
Bilar
Civic ED Turbo "Kanjo" -91
VW Multivan
VW ID3
Har ni några frågor ang ert medlemsskap i HPC så skicka ett PM till mig.
*Kassör*
Mattias Bågenholm
0707-300215
Bilar
Civic ED Turbo "Kanjo" -91
VW Multivan
VW ID3
Har ni några frågor ang ert medlemsskap i HPC så skicka ett PM till mig.
-
Malkolm
- Bil: TEN second car!
- Namn: Malkolm Roth
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 23 times
Då bilen är högerstyrd så passar inte mittkonsolen. Och så har den elektriskjustering till värme o fläkt, inte vajerskiten som våra bilar fick.Nkpg83 skrev:Var finns delarna? Är lite sugen på instrumentpanelen runt stereon och runt växelspaken. Och dom silvriga delarna på dörhandtagen om dom nu är silvriga på din bil?
De silvriga bitarna är tyvärr lite nötta.
-
Malkolm
- Bil: TEN second car!
- Namn: Malkolm Roth
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 23 times
Hej, jo allt mekaniskt passar. Den har gått 13.000mil. Och det märks att det är en facilift då den inte har något problem med 2:ans växel vid kallväderlek. Alla växlar är silkeslena helt utan skrap.
Jag kan ävem ta din gamla låda i inbyte om du vill.
Jag kan ävem ta din gamla låda i inbyte om du vill.
-
MathiasRieger
- Bil: Honda Civic type r 04
- Namn: Mathias Rieger
Hej!
Finns mattorna kvar?
När du bytte låda på min ep3 i maj nämnde du att du kan göra storservicen på bilen. Är det vid 120000 mil man gör det? Vad skulle det kosta hos dig i så fall och hur länge behöver du bilen?
Finns mattorna kvar?
När du bytte låda på min ep3 i maj nämnde du att du kan göra storservicen på bilen. Är det vid 120000 mil man gör det? Vad skulle det kosta hos dig i så fall och hur länge behöver du bilen?
Civic ep3 - it's fun***
-
devildancer
- Bil: typ en R
- Namn: pelle sewerin
Mattias: jag hade samma tanke om mattorna, men då det var en högerstyrd passade de inte riktigt. Vet dokc inte hur det är med baksätets.
pererik sewerin
- four
- Bil: ek3
- Namn: Ingemar Eriksson
- Has thanked: 1 time
Det finns bilder högst upp i tråden.lowpass skrev:Vilket skick är den bakre kofångaren i?
Vad vill du ha för den?
Sitter avgasröret på samma sida som på svensksålda?
Ingemar Eriksson 073-959 06 46
Kör:
Civic MB9 -98 Accord tourer 2,0 -03
Civic Ek3 -96
Kör:
Civic MB9 -98 Accord tourer 2,0 -03
Civic Ek3 -96