Sönder plockad Y21 med bra synkar + lager. orginal y21 diff + 1 st type R torsen diff.
hinner inte plocka ihop det och nu ligger det i vägen så 1500 spänn. så får den som kommer å hämtar det först.
Bara Type R diffen är värd det dubbla.
Har även en quick shift med en äkta tung SKUNK knopp. Passar EG med Y21 bla.. säker fler.
har även 2 aluminium kylare , ena är lite mer kantig till formen annars är de kanon fina,
är väl till EG med tror jag. 1500 spänn för båda.
har även 1 svänghjul B16a
bilder kan mailas bara skicka mail.
skickar inget så den som vill ha nått får snällt komma hit till Växjö /Alvesta. Hinner inte krabba med bussgods eller räkna ut frakter hit å dit. Sorry.
Mvh
Ola
0768290618
ola@faroutracing.nu
Y21 v-låda Type R diff , Skunk knopp , Alu kylare säljes,
Kategoriregler
MVH Styrelsen
- Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
- Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
- "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud. - Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
- Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.
MVH Styrelsen