CRX VT Huv, framskärmar, lyktor, bur och vindavvisare.

Bildelar samt övrigt
Kategoriregler
  1. Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
  2. Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
  3. "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
    Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud.
  4. Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
  5. Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.

MVH Styrelsen
Frode85
Bil: Prelude BA4 1990
Namn: Frode Altink
Has thanked: 1 time

Hjälper en polare att bli av med lite grejer.

CRX VT huv 1000:- (bra skick har jag för mig)
Framskärmar 500:-/st (behöver nog lite kärlek)
Framlykta höger (vänster såld) 1000:-
Backljus 500:-/st
bakljusramp "CRX vtec" 500:-
Honda OEM vindavvisare CRX 1500:-

Försöker fixa lite bilder i helgen. Delarna är turkosa.

Kan möjsligtvis finnas ett och annat utöver det då bilen slaktas pga att den är sönderrostad.

Sen finns det också en bur som suttit i en CRX. den är kapad vid B-stolpen. Så antingen använder man den som halvbur eller så svetsar man ihop den igen och använder den som helbur. Vissa svetsar som suttit mot taket bör svetsas om då det antagligen varit lite för trångt när de svetsat buren från början.

Bild

Bild

Pris: 1500:-

Kan vara intresserad av byten mot antingen b-serie Motorswapfästen för Civic ED eller coilovers ED

Grejerna finns i Järna (strax söder om Södertälje)

PMa vid intresse!
Frode85
Bil: Prelude BA4 1990
Namn: Frode Altink
Has thanked: 1 time

Bump
Skriv svar