Inte bilder på alla bilar på sidan, men det finns över 600 bilder till så hör gärna av er så ska jag se vad jag kan lösa!
Ska dock iväg nu tors-sön så kan eventuellt inte skicka något förens i början av nästa vecka..
M.V.H Joel Carlsson
Haha precis, goa bilderNitraM skrev:Du menar som tråden
" hur ser du ut "
http://www.hondaklubben.com/forum/viewt ... =6&t=27366

Daugaard skrev:
Ja! Var det inte någon film på gång?pasen skrev:Inga fler filmer?

Hur mår han och hur går det?gnagis skrev:Anledningen till försenad film är på sätt o vis privatlivet, men snarare så att Andreas som har allt matrial har legat på akuten i nästan 1 vecka efter att ha blivit nerslagen vid ett krogbråk, tyvärr blev det en spricka i hans huvud så han gör inte så mycket för tilfället mer än försöker återhämta sig och sova, han har fått stränga ordrar om att inte han får anstränga sig och därav har han åkt till sthlm till sina föräldrar för att få hjälp med vardags syslor så som matlagning med mera tills han blivit stark nog igen.

Fan vad skönt att höra!nitr2ox skrev:Det går framåt med mig!
Kanske ska börja med att förtydliga "krogbråk" mer innebär att jag blev oprovocerat nerslagen, är inte direkt den som slåss, eller bråkar, på krogen =)
Är tillbaka på benen och har kunnat börja jobba igen, tänkte sätta mig med klippningen snarast så bör ha en film under veckan =)