Medlemserbjudande: 20% rabatt på service och reparationer!
Prisgaranti och gratis leverans till dörren på nybilar!
sålt
Kategoriregler
MVH Styrelsen
- Hondaklubbens Köp & Sälj är i första hand till för privatpersoner och vi tillåter inte företag att annonsera.
- Säljer du något ska ett rimligt pris finnas med. Det ska tydligt framgå vad som gäller fraktkostnad, moms m.m. Finns det inget pris med i annonsen kommer denna tas bort.
- "Bud" får gärna finnas med, men endast i kombination med ett pris.
Ex: För min motor begär jag 4 500 kr eller bud. - Det måste vara en riktig annons inte bara en länk till en annons sida (dessa tas bort omedelbart och utan varning eller notifiering).
- Vill ni "uppa" annonsen så gör det max 1 gg/vecka, skapandet av annonsen räknas som en uppning. Masspostning för att annonsen skall ligga längst upp leder till varning.
MVH Styrelsen
-
arnie
- Bil: EP3 Type R
- Namn: Fredrik Anehagen
- Been thanked: 1 time
Enkei 17x8 ET38 (evo 8 fälgar) .Fyller hjulhusen bra . Blästrade och lackade på firma i BMW Sepang bronze med matt klarlack i min ägo. Sitter ADVAN AD08R 215/45/17 runt om som rullat 400 mil på gata och är inte slitna alls igentligen.Fantastiska däck som ger grym feedback i ratten och är klockrena till trackdays också. skickar med navringar till ep3 och mitsubishi orginal hjulbultar & låsmuttrar (dyrt).
2 av fälgarna har lite ytskrap som är igenlagt med lackstift annars är dom klockrena.

Färgen gör sig inte alls på dessa bilder. googla på bmw sepang bronze , läcker färg
PRIS:
Fälgar&däck med muttrar och navringar: sänkt till 5000kr. blir inte billigare, då får dom ligga på hyllan.
Finns i vänersborg men kan skickas med tex bussgods
det är lättast att ringa/smsa mig mellan 07:00-20:00
0739951465 MVH/Fredrik
2 av fälgarna har lite ytskrap som är igenlagt med lackstift annars är dom klockrena.

Färgen gör sig inte alls på dessa bilder. googla på bmw sepang bronze , läcker färg
PRIS:
Fälgar&däck med muttrar och navringar: sänkt till 5000kr. blir inte billigare, då får dom ligga på hyllan.
Finns i vänersborg men kan skickas med tex bussgods
det är lättast att ringa/smsa mig mellan 07:00-20:00
0739951465 MVH/Fredrik
Senast redigerad av arnie den 20 mars 2017, 11:07, redigerad totalt 4 gång.