Malkolm skrev:?moggesthlm skrev:Recaros till salu.
Vilka Recaros?
Det var mitsu Evo 6 stolar, men blivit osäker på om jag ska sälja dom eller inte. Glömt ändrat rubriken bara =).
Malkolm skrev:?moggesthlm skrev:Recaros till salu.
Vilka Recaros?
Robbe skrev:Passar motor inserten på en d16z6 till eg? Det borde det väl göra?
mvh
Vilken motor ska det sitta på? vet du det?moggesthlm skrev:Robbe skrev:Passar motor inserten på en d16z6 till eg? Det borde det väl göra?
mvh
Vet ej, är en chansning
Är köpta till d motorn i 88-91 chassitRobbe skrev:Vilken motor ska det sitta på? vet du det?moggesthlm skrev:Robbe skrev:Passar motor inserten på en d16z6 till eg? Det borde det väl göra?
mvh
Vet ej, är en chansning
moggesthlm skrev:Är köpta till d motorn i 88-91 chassitRobbe skrev:Vilken motor ska det sitta på? vet du det?moggesthlm skrev:Robbe skrev:Passar motor inserten på en d16z6 till eg? Det borde det väl göra?
mvh
Vet ej, är en chansning
Halloj! Kan kolla upp vad det skulle kosta. Dock tror jag det blir en slant då det både väger samt e skrymmande. Precis, systemet är till en samma bil du nämner.Cyrax skrev:Vet herrn möjligen vad det skulle kosta och få ner sportsystemet till Helsingborg?
Samt en lite dum fråga kanske då jag är ny på Honda men jag gissar på att det passar en hatchback -97?
Mvh
Du har pmCyrax skrev:Vet herrn möjligen vad det skulle kosta och få ner sportsystemet till Helsingborg?
Samt en lite dum fråga kanske då jag är ny på Honda men jag gissar på att det passar en hatchback -97?
Mvh