Halvljus/helljus fundering Civic EP2
Tja!
Har en kompis som har en Civic EP2 2004 och har en fundering angående helljuset.
När man slår på helljuset så slocknar halvljuset och bara helljuset lyser men däremot när man bara blinkar med ljustutan så fungerar det som det ska.
Vill ju ha så att båda lyser samtidigt som det gör på alla bilar, är det nå fel eller är det så det är?
Har en kompis som har en Civic EP2 2004 och har en fundering angående helljuset.
När man slår på helljuset så slocknar halvljuset och bara helljuset lyser men däremot när man bara blinkar med ljustutan så fungerar det som det ska.
Vill ju ha så att båda lyser samtidigt som det gör på alla bilar, är det nå fel eller är det så det är?
Kör:
Accord Type S -08
Civic ESi -92
Kört:
Civic ESi -93 (Reservdelsbil)
Civic VEi -93
Accord Type S -08
Civic ESi -92
Kört:
Civic ESi -93 (Reservdelsbil)
Civic VEi -93
- Daugaard

- Inlägg: 3929
- Blev medlem: 8 september 2010, 11:57
- Bil: Prelude BA4 4ws "Si"
- Namn: Emil Daugaard
- Ort: Tyresö (Sthlm)
- Has thanked: 124 times
- Been thanked: 298 times
Förr fick inte båda lysa samtidigt har jag för mig.
Så det kan vara därför.
Så det kan vara därför.
Emil Daugaard, Stockholm 070-53 41 431
Trackstar/7-sitsbrukis
BA4/RW2
Trackstar/7-sitsbrukis
BA4/RW2
-
Clabbe
- Inlägg: 819
- Blev medlem: 25 juli 2004, 12:56
- Bil: RD9
- Namn: Клабе Бюрстром
- Ort: България
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Det är en facelift?
Rätta mig om jag har fel nu - på preface som jag har så är det en H4 som lyser 55/60w
På faceliften är det ju två olika lampor, och eftersom man inte "får" ha mer än 65 i helljuset så tar ena lampan hand om det istället för båda som på en H4 lampa?
Rätta mig om jag har fel nu - på preface som jag har så är det en H4 som lyser 55/60w
På faceliften är det ju två olika lampor, och eftersom man inte "får" ha mer än 65 i helljuset så tar ena lampan hand om det istället för båda som på en H4 lampa?
Благодаря мутра!