köpes: Honda Accord CM2 Type S 06-08
Tjenare! den ser taskigt ommålad ut på skärmen fram och snackade med förra ägaren han hade lämnat den för skrotning och då blir man skeptisk att den ligger ute för 70k, han hade lämnat den med massa 2or och rasad låda. Men tack för tipset.
-
Peggen
- Bil: Honda Accord Type-R
- Namn: Henrik Holmgren
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 3 times
Be om att få bättre bild på den? Måla om den bara, ioförsig dörren är väl ommålad också. Jag blir mer skeptisk mot förra ägaren som faktiskt lämnar den för skrotning för 2or, rasad låda. Bara be om besiktning pappret, fråga om lådan. Dom såg väl en investering och har fått/gjort den iordning gjord.
[font=Bradley Hand ITC]Peggen[/font]
- lotek9003
- Bil: Accord CL9 Type SE
- Namn: Mathias Eriksson
- Has thanked: 59 times
- Been thanked: 29 times
- Kontakt:
Troligtvis så är det rasad koppling mer än låda, 03-08 CTDI bilarna har otroligt klen koppling, nästa varje bil som blivit optimerad eldar upp kopplingen. Min koppling började slira vid 13k mil när jag gick från KCR till riktig optimering från Cletic.
Mathias Eriksson
Behöver ni svetstillbehör, slitagedelar eller svetsgas inom stockholmsområdet skicka ett PM. Har kontakter.
Behöver ni svetstillbehör, slitagedelar eller svetsgas inom stockholmsområdet skicka ett PM. Har kontakter.