Vart köpa vita fälgar???
Inte för att vara sån men Rota fälgarna är ju klart prisvärda. Tror det blir svårt att hitta billigare om du inte ska ha beggade...
Mvh
Mvh
Lenzo VPD kanske kan vara ett alternativ. Även om jag tycker, som ovanstående talare, att Rota fälgarna inte är speciellt dyra.
Senast redigerad av Mibbe den 10 februari 2005, 17:26, redigerad totalt 1 gånger.
Henrik Mårdh #248
Göteborg
Civic VT-91 *renovering pågår*
Civic EK4 -00 *såld*
SAAB 9-5 2.3T kombi -01 *Familjepulkan**såld*
Civic 1.8 Sport -11 *Nya familjepulkan*
Tack till
SCRAM
Göteborg
Civic VT-91 *renovering pågår*
Civic EK4 -00 *såld*
SAAB 9-5 2.3T kombi -01 *Familjepulkan**såld*
Civic 1.8 Sport -11 *Nya familjepulkan*
Tack till
SCRAM
Det går ju att beställa rota-fälgar med frakt och moms och allt sånt trams på ebay för nästan halva priset mot vad dem kostar i sverige (iaf gjorde mina rota det med polerad kant)
<!--coloro:red--><span style="color:red"><!--/coloro-->Civic HB Esi 93<!--colorc--></span><!--/colorc-->
Baden - CH
Baden - CH
Va lite sugen på att lacka om mina fälgar vita. Ringde en lackfirma ja vet e duktiga å dom skulle inte ha mer än ca 1200:- för alla fyra fälgarna hellackade.
Klart värt tycker ja!
Klart värt tycker ja!
<span style='color:blue'>Ken Hallbrink
Civic 1,8vti (MB6)</span>
Västerås
Civic 1,8vti (MB6)</span>
Västerås
pm:a Trixie, han kan säkert fixa billigt från ebay!
<span style='color:blue'>_____________________________</span>
[b]<span style='color:red'>Henrik Jonsson #999</span>[/b]
<span style='color:green'>[i]HPC Team Solna[/i]</span>
[b]<span style='color:darkblue'>Honda CRX VT -91</span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:yellow'>"Liverpool came here with 4000 man and ran. AIK-Stockholm came with 500 and fought" (Sparta Prag fans 1993)</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för dom stora cojones mellan benen..</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för jag är VIP bakom scenen..</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för era döttrar vill ha mig...</span></span>[/b]
[b]<span style='color:red'>Henrik Jonsson #999</span>[/b]
<span style='color:green'>[i]HPC Team Solna[/i]</span>
[b]<span style='color:darkblue'>Honda CRX VT -91</span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:yellow'>"Liverpool came here with 4000 man and ran. AIK-Stockholm came with 500 and fought" (Sparta Prag fans 1993)</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för dom stora cojones mellan benen..</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för jag är VIP bakom scenen..</span></span>[/b]
[b]<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='color:gray'>Kanske för era döttrar vill ha mig...</span></span>[/b]