<!--QuoteBegin-Seeage+12 Oct 2006, 23:53:13--><div class='quotetop'>QUOTE(Seeage 4 12 Oct 2006, 23:53:13)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Wikmaldo+12 Oct 2006, 21:37:30--><div class='quotetop'>QUOTE(Wikmaldo 4 12 Oct 2006, 21:37:30)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Här får du en avancerad skiss på ett förslag <!--emo&:)-->

<!--endemo-->
Är det stora tavlor så tycker jag att man ska försöka ha dom i jämnhöjd men är dom mindre kan man hänga dom på olika nivåer. Samma gäller det om det är stora tavlor så kan man försöka centrera dom i mitten av soffan... som i min bild <!--emo&:)-->

<!--endemo-->
[right][snapback]338067[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Wikmaldo, när har du vernissage? jag är mycket intresserade av samtliga tavlor i serien som du just målade ovanför den magnifika soffan! Vilken känsla och penselteknik <!--emo&:D-->

<!--endemo--> <!--emo&:prop:-->

<!--endemo-->
[right][snapback]338088[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Haha, kul att du nämnde det... jag ska nämligen ha vernissage nu till helgen. Lördag klockan 20 slår portarna upp till årets mästerverk i serien "Vilsen ros". Skulle även vilja passa på att nämna att just dessa två tavlor faktiskt är tillgängliga för försäljning. Budgivningen startar på 200000 kronor/st och då följer givetvis den matchande guldramen med. Passa på och fynda nu <!--emo&:thumbup:-->

<!--endemo--> <!--emo&:prop:-->

<!--endemo-->