<!--QuoteBegin-stiivN+4 Nov 2006, 16:17:18--><div class='quotetop'>QUOTE(stiivN 4 4 Nov 2006, 16:17:18)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin-Hondagirl+3 Nov 2006, 22:08:58--><div class='quotetop'>QUOTE(Hondagirl 4 3 Nov 2006, 22:08:58)</div><div class='quotemain'><!--QuoteEBegin-->Kul för dig att de betalar kortet! <!--emo&:)-->

<!--endemo-->
ja va också på AMS för några veckor sen med exakt samma ärende som du men fick ett stort nej då jag inte är 20 än..fick höra att "ne tyvärr eftersom du inte är 20 än så behöver du inte ens ringa din handledare då hon inte kan hjälpa dig alls!"
kul att få höra sånt liksom när man verkligen vill nåt!
men men ska försöka sen när jag är 20..har inte råd att ta den privat juh <!--emo&:(-->

<!--endemo-->
[right][snapback]345284[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
Lån ? Låna av föräldrar, ta lån genom dom ?
Det är ju en bra invenstering.
[right][snapback]345417[/snapback][/right]
<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->
jo ja vet att d e en bra investering o många andra vet d..men t.ex min mamma skulle aldrig låna ut 30papp till mig för ett C o CE kort för hon tycker att d e mansyrke o att jag som tjej inte har där o göra! <!--emo&:wallbash:-->

<!--endemo-->
o min styvpappa har inte råd att låna mig så mkt pengar då han redan har lån o skit att betala så <!--emo&:(-->

<!--endemo-->
men ska försöka gå genom medlemslån o skit me skyhög ränta på Nordea lr liknande..