Lite info här:
Den går och så utan problem,MEN när den kommit upp i arbetstemp så är tomgången vid 1500varv och den misständer lite. Vet inte vad det är,och tänker inte spekulera i det heller!
Fixa bilbatteri till den så är den körbar härifrån. (eller ta det jag skickar med,men det är oladdat)
Obesiktad och oskattad!!
Steg 2 chip Horsham racing (inget ebay)
3" catback med ful japsdämpare (original efter cat ingår)
6 puckad sinterlamell
öppet filter
oljekylare
17" fälgar med bra däck
oljetemp och boostmätare i stolpen
s14 stolar
bosch 040 soppapump ( äkta grejor också! Skickar med en EXTRA äkta vid köp,samt original pumpen)
skickar med en 9000 IC utan rör för lite mer effektuttag
osv osv.....
Ingående lager i växellådan viner lite,men inget som påverkar körbarhet eller så,samt motorkuddarna kan väl kanske behöva ett byte,om man inte fyller dom eller stadgar upp motorn med motordämpare.
Ingen rost som jag hittat. Rostlagad av tidigare ägare undertill,och omlackad. Finns lite skönhetsproblem såsom ett skrap på vänster framskärm,sprucket spackel vid tanklock då det sitter ett sparcolock där nu,och lite i bakluckan. annars riktigt fin.
Röd framskärm då det tydligen satt någon shogunskärm förut,och ägaren innan fick bara tag på denna.
Ger inga pengar emellan,men vill ha pengar emellan om byte rakt av inte är värt i mitt läge.
Sätter prislappen på 27tusen kr. Detta är ingen 740.. de har högt andrahandsvärde. Kika på blocket efter vad du får för den summa du TRODDE den var värd,innan du kommenterar att den är "dyr".
Bud går ju bra,men endast efter du insett värdet i dessa.