Faktum är att jag tror att några är medlemmar och dom som inte är kan man redan nu lägga helt åt sidan faktiskt.
Accorden är en kille som heter Johan och kommer bli medlem om han nu inte redan var.
Den röde civicen är Christoffer Geiros, som jag har tjatat på länge att bli medlem. Inte alls omöjligt att det släpper snart!
Den gråe S2000 är Jacob och är också på gång att bli medlem.
Civic Shuttle är Björn och medlem i HPC
Svart NSX är Juhani, medlem i HPC vill jag minnas.
Röd Civic Si är Michael, min garagepolare men svårvärvad.

Beige EGn är finne och därmed svårvärvad som fan.
"Rejs" EGn är ett stylingbygge så egentligen ingenting som klubben står för.
Jag känner mer eller mindre allihop och jag jobbar på detta med medlemskap, nu är det upp till styrelsen att ta tag i att lära känna nya medlemmar och nya forumsmedlemmar så dom känner sig välkomna.
